HTML

Hülyeállat pszichoblogja

Blog arról ami van, meg ami nincs, és nem is lesz, de valahogyan ott a levegőben. Ellenségeimnek, meg akiket szeretek.

Friss topikok

  • arcocska: szia! írjál már még mert naon lehet élvezni csak sztem néha állat vagy bár pont ettől vicces. El n... (2010.03.11. 14:53)

Linkblog

2007.12.12. 18:32 hülyeállat

Na most azért nem frssítettem, mert ezidő alatt, míg részemről baszatlan maradt a webfelület, úgy ittam gyerekek, mint a göde. Dunsztom nincs mi az a göde, illetve milyen madár, de olyan hülye neve van! Szóval ittam, ittam, ittam, cigarettáztam, cigarettáztam, fingtam, szartam, hánytam, hánytam és megint hánytam. Majd kijózanodtam, s még hánytam vagy két napig. Aztán dolgoztam, s most azon csodálkozom, hogy a főnökeim miért nem csesztetnek. Pedig hát... nyitva van a messengerem, csak bújjatok rajta. Basznának le, s akkor legalább tudnám hányadán állunk. Most azon ábrándozom, vajon hány alsógatyát, meleg holmit kell vennem majd kirúgnak mint a taknyos macskát ebédkor és mennem kell havat lapátolni az egyik köztisztasági céghez. Az egyedüli hely, ahol télen tutira alkalmaznak.
S most kíváncsi vagyok, a pszichiáterem kivág- e az ajtón. Ezek után. S ha meg is mondom neki, az is ugyanaz.  Amúgy nem is ér semmit az egész pszichiáteresdi, de jó hülyeségeket tud mondani, aztán, meg röhög legalább a hülyeségeimen. Ez a családomtól már kevésbé várható el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeszekelyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr66261867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása