HTML

Hülyeállat pszichoblogja

Blog arról ami van, meg ami nincs, és nem is lesz, de valahogyan ott a levegőben. Ellenségeimnek, meg akiket szeretek.

Friss topikok

  • arcocska: szia! írjál már még mert naon lehet élvezni csak sztem néha állat vagy bár pont ettől vicces. El n... (2010.03.11. 14:53)

Linkblog

2007.11.27. 13:22 hülyeállat

A nyolcadik

Én a hét főbűn mellé odacsapnék még egyet nyolcadiknak. Az utcán ordítva bunkofonon beszélést. Csak úgy megyek, s hallom: áj, áj, áj. Meg állok, háha nekem szól. Hátravetem tekintetem, s áll egy bajuszos ruhásszekrény, bunkofon be, s ordít(becsszó 100 méterre voltam tőle): áj,áj. Na mondom, ez érdekes lesz, kivárom, mi lesz a vége. S akkor a ruhásszekrény végre kinyögte: áj anderszetend, jessz, böt áj dont szink det iz vorking. Na mondom... Tizenvalahány éve: a szerv megbüntetett valakit csendháborításért. Mi történt: a fazon betintázva, üvöltve telefonált este fél tizenkettő tájban..., egy távirányítóval.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyeszekelyblog.blog.hu/api/trackback/id/tr78243685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása